Vessan siivous- Mielipuuhaani – Not!

Posted: July 13, 2017 in Uncategorized

Tällä viikolla mun mutsi on tulossa kylään ja kyllähän te tiedätte mitä se tarkoittaa. Se on yhtä kuin kämpän siivous ja varsinkin vessan siivous edessäpäin.

Taidan kuulu niihin ihmisiin, joilla siivous saattaa joskus jäädä vähän kakkossijalle. Mun mielestä mun luona on ihan siistiä, mutta mutsin mielestä ei.

Erityisesti inhoan vessan siivousta. Se on niin ärsyttävää hinkuttaa niitä kaakeleita ja sitä pyttyä puhtaaksi. Mulla on suihkukaappi, jonne on vaikea mahtua sisälle. Sitä on myös tosi ärsyttävä pestä. Suihkukaapit on muuten kyllä ihan mukavia, kun ne estää vettä roiskumasta ympäri kylpyhuonetta. Miltäköhän mun vessassa näyttäis ilman suihkukaappia?!

vessan siivous.png

Luulen, että mun on pakko pestä myös lattiat. Ikkunat äiti perinteisesti pesee joka vuosi tällä kesävisiitillään. Pizzalaatikot ja muut roskat on vietävä ulos. Mulla on selkeästi käytössä; hyvin suunniteltu, on puoliksi tehty-motto. Tässä vaan listaan mitä kaikkea pitäisi saada tehtyä, mutta mitään ei tapahdu. No ehkä jos huomenna aloittaisin niin lauantaiksi saattaisi olla valmista.

Tykkäättekö te kovasti siivoamisesta? Mitään vinkkejä miten siitä sais kivempaa ja jotenkin, että siihen olisi helpompi ryhtyä. Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan!

 

Leave a Reply

